Upgrade FC3 -> FC4, vytuhnuti nvidia ovladacu

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Čtvrtek Říjen 20 09:58:51 CEST 2005

Právě, ve FC3 mi všechno fungovalo, potom jsem dal upgradovat na FC4,
yum si stáhl cca 620MB balíků, upgradoval a potom to už nefungovalo.
Možná se neupgradoval nějaký balík nebo se naopak naistalovalo něco, s
čím se nvidia nesnáší.
Prostě zkompilovat to jde, modul naloadovat taky jde, ale jakýkoli
pokus o nahození x-serveru končí zatuhnutím počítače.
Taky jsem si všiml, že nějak přestala fungovat alsa. Dříve jsem na
konzoli pouštěl mplayer přímo na alsu
(mplayer -ao alsa)
teďka se musí použít oss.
Asi to bude potřeba ještě trochu doladit.

--
S pozdravem
Tomáš Krbec