[[Atilinuxbeta] Package Maintainers - 8.18 Re-release]

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 20 14:06:38 CEST 2005

On Thu, 20 Oct 2005, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Pokud je to parodie na MUA, copak to neumí?:-)

No, spis toho umi az prilis, napr. spoustet libovolny kod co mu mailem
prijde atp.

> 	Ano, je hezké, že významu SHOULD dáváme pokaždé jiný význam...

Oni si to lidi uvedomili a proto se od urcite doby odkazuje na RFC 2119,
kde jsou vyznamy slov MUST, MUST NOT, REQUIRED, SHALL, SHALL NOT, SHOULD,
SHOULD NOT, RECOMMENDED, MAY a OPTIONAL pomerne jasne vysvetleny.

> 	Asi Vás překvapím, ale můžete mi jmenovat komerční GroupWare systém,
> který se s těmi RFC takto přesně zalamuje, resp. vůbec je takto ctí, aby
> plnil co je SHOULD?

Me je uplne ukradene, ze nejake programy, ktere nepouzivam, nedelaji neco,
o cem RFC rika SHOULD. Na vasi otazku, jestli je na to nejaky standard,
jsem vam myslim odpovedel, otazku, proc ruzni implementatori kaslou na
RFC, si prosim reste v talk na linux.cz.

-- Honza Houstek