[[Atilinuxbeta] Package Maintainers - 8.18 Re-release]

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Říjen 20 14:17:41 CEST 2005

Jan Houstek <mailto:jan.houstek na mff.cuni.cz> wrote:
> o cem RFC rika SHOULD. Na vasi otazku, jestli je na to nejaky
> standard, jsem vam myslim odpovedel, otazku, proc ruzni

	Sorry, ale zopakujte si desetkrát, co akronym RFC znamená a pak mi
vykládejte o standardech (jak to, že už nemáme několikrát překopán ve všech
implementacích IPv6 dle "standardnů" ala RFC, aktuální to téma na
www.lupa.cz)... (podobně jako u W3C apod.) - očekával jsem, že tady jsme
schopni tyto věci rozlišovat.

A zrovna tomto případě je SHOULD na místě a jeho plnění je přesně v
intencích, jak má ve zmíněném RFC definováno... až to bude MUST, můžeme se
bavit o neschopnosti... nebo v okamžiku, kdy výrobce toho MUA bude
deklarovat shodu s tímto RFC (ale nikoli normou)

A míchání NNTP do obálkových atributů zprávy a podobně nesouvisejících
nesmyslů (a čistě problémů na straně uživatele a jeho "schopného" MUA) už
komentovat ani nebudu.