[[Atilinuxbeta] Package Maintainers - 8.18 Re-release]

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Čtvrtek Říjen 20 15:39:50 CEST 2005

On Thu, 20 Oct 2005 12:54:40 GMT, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek <PaJaSoft na FoNet.Cz> wrote:

>  	Ujasněte si nejprve dojmy s pojmy. V našem právním státě (a nejenom
>  u nás) se není možno vzdát autorských práv - prostě autorství se nezbavíte
>  ani je nemůžete přepustit...

	To vím, proto jsou tam ty uvozovky. Navíc nám to může být jedno,
podle našeho práva se tento spor nikdy řešit nebude. :) Pojmem "vzdali"
jsem původně myslel fakt, že tam přibalili licenci, která říká, že jim
je v podstatě "jedno", jak bude s kódem dále nakládáno. (Přičemž slovo
"jedno" je opět záměrně v uvozovkách. :)

>  	Hmmm.... a rozdíly občanského a obchodního práva jste alespoň v
>  základních obrysech stihl postřehnout?

	Já to rozlišovat umím, ale jsou v případě smluv v tomto kontextu
nějaké podstatné? Kromě procedurálních záležitostí by to mělo AFAIK být
jedno.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860