phpldapadmin

Jan Volešák volesak na aristia.cz
Pátek Říjen 21 13:55:07 CEST 2005

Tak bohuzel, takova promenna neni definovana. Kousne se pri kontrole config.php. Koukal jsem do skriptu a opravdu tam nic takoveho neceka. Netusim, je to zahada. Mam domnenku, ze mam chybne zaveden ldap zaznam. Ale ve verzi phpLDAPadmin - 0.9.6 mi to zobrazuje korektne bez jakehokoliv velkeho nastavovani.
Jestli by snad nekdo juknul na ten vypis z ldapsearch a nasel chybu tam, byl bych vdecen.
Diky
Honza Volesak

- ne že bych tomu moc rozuměl, ale ta hláška podle mě říká, že jste
- nenastavil adresář, který má procházet - něco jako
- $ldapservers->SetValue($i,'rootpath','/data/ldap');
- není potřeba mu říct kam se má podívat pro data?

 hth

--

Daniel Hrbac
talk na advokati.biz