DVB-S

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Sobota Říjen 22 10:55:10 CEST 2005

Zdravím a pozdravuji,

pozorně a nedočkavě jsem mnoho let sledoval přípravy na DVB-T v Česku.
Včera to konečně ČRa slavnostně spustily, ale snad omylem jen v Praze,
na zastaralém hardware, a nečekaně omezeně (4:3 obraz atd.).

Proto se ptám, jestli někdo v linuxu zvládá DVB-S příjem českých
programů přes SS2 PCI kartu s dekódováním CL pomocí programátoru, nebo
jestli je pro vlasy na hlavě nutné koupit CI adaptér a CW dekodér. Taky
jestli z linuxu ovládnu anténní rotátor a jaký soft se na to všechno
vlastně dneska používá. Mířím někam k MythTV...

Díval jsem se do satelitních fór, ale je to nepřehledné ohledně
použitého operačního systému, tak se ptám tady.

Díky.

Petr