postscript - vodotlac

Jan Nemsak janko na janko.sk
Sobota Říjen 22 11:34:54 CEST 2005

Ahojte

Chcel by som si spravit v linuxe tlaciaren ktora by mi pri tlaci pridala
na pozadie tlaceneho dokumentu nejaky text, obrazok, alebo nejaku
hlavicku.
Tak ma napadlo, ze ked teda nie je problem spravit tlaciaren pdfprint
ktora mi vytlaceny dokument uklada do pdf tak preco by nemalo ist ten
postscript subor predtym zmodifikovat.
Ale nenasiel som ziaden tool na to zatial.
Jedine riesenie je skonvertovat postscript na nejaky obrazok a potom tam
pricapit svoj obrazok.
Lenze to sa zhorsi kvalita dokumentu a je to velke, atd. Nie je to uz
vektor ale bitmapa.
Nastroje na zmensenie, zvacsenie, tlac dvoch stranok na jednu atd. som
nasiel, ale toto nikde, ani nejaky navod ako na to.
Dakujem za kazdu radu/nakopnutie.

Jano

--
Jan Nemsak (janko na janko.sk)