gcc 4.0, mplayer, liba52

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Říjen 24 15:35:20 CEST 2005

On Mon, 24 Oct 2005 13:18:46 +0200, Krištof Petr <kristof.p na fce.vutbr.cz> wrote:

>  Ja pouzivam 1.0pre7 ke ktere stacilo pridat mplayer-1.0pre7-gcc4.patch

	To je fakt, proč na to jít složitě (hledat funkční CVS verzi), když
to jde jednoduše (použít patch). Škoda že není nějaký oficiální - stáhnul
jsem cosi z LFS, doma na to mrknu. Ještě jsem zjistil, že v FC4 je
compat-gcc32 balíček s gcc 3.2, což je druhá cesta, jak zkompilovat
"stable" verzi.

>  a zkompilovalo se to. Jestli ale ve verzi 1.0pre7 funguje a52
>  a libavcodec to netusim, neb to nepotrebuji.

	a52 asi používáte, je to pro všechno co má AC3 zvuk, tj. DVD, lepčí
DivXy, ale to jenom tak mimochodem. Každopádně díky za nakopnutí správným
směrem.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860