gcc 4.0, mplayer, liba52

Petr Špatka spatkak na luzanky.cz
Úterý Říjen 25 22:43:48 CEST 2005

>	To je fakt, proč na to jít složitě (hledat funkční CVS verzi), když
>to jde jednoduše (použít patch). Škoda že není nějaký oficiální - stáhnul
>jsem cosi z LFS, doma na to mrknu. Ještě jsem zjistil, že v FC4 je
>compat-gcc32 balíček s gcc 3.2, což je druhá cesta, jak zkompilovat
>"stable" verzi.

Možná to není úplně odpověď na vaši otázku, ale není nutné kompilovat -
je k dispozici rpm mplayer-gui-1.0-0.lvn.0.26.pre7try2.4 a
mplayer-1.0-0.lvn.0.26.pre7try2.4. Jede mi to OK.
Nevím čím je to zkompilováno a zda jsou zahrnuty všechny knihovny.
Každopádně src.rpm určitě obsahuje všechny potřebné údaje.

Použil jsem zdroje z http://www.fedorafaq.org/.

Petr Špatka