ups, nut - podivne chovani

Petr Hvězda petr.hvezda na unistav.cz
Úterý Říjen 25 16:02:51 CEST 2005

|neznam nut, pouzivam apcupsd - nemuete ten kabel testnout tim?

Mam vedle sebe prakticky dva totozne stroje, jeden je akorat trochu
silnejsi. Na obou mam stejnou konfiguraci a na obou mam stejny kabel a
stejny SW nut 2.0.2 nainstalovany z rpmka, které nabizi yum.

Na jednom je vsak vse v poradku a na druhem do defakto nut funguje presne
naopak. Tj. pokud odpojim serial kabel, tak se napise shutdown canceled:
power restored succesfully. Pokud je vsak UPS pripojena pise se mi: power
failure, shutdown 5,4,3,2,1min a pak se stroj downuje.

Kabely jsem prohazoval, UPS jsem prohazoval. Dokonce jsem vzal i uplne jinou
UPS (myslim model). Taky jsem zkousel starsi verze nutu, hledal jsem v
googlu a zkousel vsechny mozne zalezitosti vcetne apcupsd, ktere je tusim
primo vyrobek APC. Taky jsem pajel kabel, ktery je doporuceny. Ovsem ma
zoufalost nenachazi zadne schudne reseni.

Jen dodam, ze pokud se stejnym kabelem instaluji danou UPS pod windows je
vsechno OK a pracuje normalne. Na seriovy port bych taky nesazel protoze
jsem na nem zkousel externi modem a jede bez problemu.

--
P.H.