ups, nut - podivne chovani

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Říjen 25 16:07:56 CEST 2005

Petr Hvězda <mailto:petr.hvezda na unistav.cz> wrote:
> googlu a zkousel vsechny mozne zalezitosti vcetne apcupsd,
> ktere je tusim
> primo vyrobek APC. Taky jsem pajel kabel, ktery je

	Nikoli, APC dodává šílenost, která se zove PowerChute a její
funkcionalita, neřknu-li funkčnost je mnohonásobně slabší...

> Jen dodam, ze pokud se stejnym kabelem instaluji danou UPS
> pod windows je
> vsechno OK a pracuje normalne. Na seriovy port bych taky
> nesazel protoze
> jsem na nem zkousel externi modem a jede bez problemu.

	A konfigurace NUTu je skutečně stejná? Není třeba jen v BIOSu stroje
něco jiného - opačná polarita TTL hodnot apod.?