Jak overit USBserial

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Pátek Říjen 28 01:03:26 CEST 2005

Pavel Benisek wrote:

> Zmenil jste i typ partitiony? Napada me jestli nemate partitionu typu
> fat zformatovanou na ext2.

	Jak a kde se tohle dela ? Neudelal to ten QTParted ?

# fdisk -l /dev/sda

Disk /dev/sda: 320.0 GB, 320072933376 bytes
255 heads, 63 sectors/track, 38913 cylinders
Units = cylindry of 16065 * 512 = 8225280 bytes

Zařízení Boot      Start         End      Blocks   Id  System
/dev/sda1               1       38913   312568641   83  Linux

 Teda kdyz o tom mluvite, je to asi nejak jinak :-). Zmatlo mne, ze disk
rucne montuju bez problemu a mam tam uz i data, vse bez problemu. Jen
mne irituje, ze nemuzu nikde prijit na to, odkud bere UDEV jmeno pro
MountPoint. Je pravda, ze presne ten retezec, ktery tam naskakuje byl
jako LABEL disku ve FAT32. Jenze jej nedokazu najit (a zmenit).