AGP nVidia GeForce2 + AGP IRQ

Matysek ballu na ctn.cz
Pátek Říjen 28 19:41:47 CEST 2005

Zdravim,

 resim tu maly problemecek s AGP GC na Kernelu 2.4.29, kdy mi sys stale
hlasi chybcu s IRQ pri Bootovani, ale jakmile mu ji opravim, slitnou mi
cele X a musim je nutne nastavit na implicitni hodnoty, jinak je
nerozbeham. At mu nastavim co mu nastavim na konfiguraci
X co chci, odmita fungovat na 1024 / 768 pri 75 Hz, coz od monitoru
pozaduji, ale dokaze mi udelat jen 60 Hz, co je pro ma ocka bolest.

 Slacka mam nove nainstalovaneho, na drivejsi instalaci jsem jiz zkousel
i kompilaci kernelu, updatovat Xka apod, lec stale marne. Kdyz se ridim
navodem na update driveru primo z nVidia, ci vyrobce MB + Google, stale
mi to takto nefunguje a nedokazu z nej vyslapat onech 75 Hz.

 Neresil nekdo neco podobneho ?

Dekuji

HW:
MSI KT4AV + AMD Athlon XP 1600+
Vidia GeForce 2 MX 400 32 MB (patrne vyrobce je Manli, ale krabicku tu
nemam)
Samtron 76E (1024 / 768)
OS:
Slackware Linux 10.1 - 2.4.29 (bare)
X 6.8.1
DMESG + insmod poslu na pozadani.

P.S.: HW je plne funkcni - Dirve tu behala Sarga, kde onen oproblem nebyl.