ipcop - nefunguje upload pres http - doplneni

Josef Smid mail na jsmid.net
Neděle Říjen 30 12:00:27 CET 2005

Jeste me napadlo - po porade s par lidma - ze pri tom uploadu se posila zpet
k uživateli nejaka odezva a ipcop ji blokuje. Ono totiž kdyz uploaduji maly
soubor (par bytu) tak to funguje...

V logu ipcopu (detekce vniknuti) jsem nasel tyto zaznamy: