Debian: problem s esmtp

Petr Handler petr.handler na centrum.cz
Neděle Říjen 30 19:55:14 CET 2005

Zdravim,

Jde o to, že mám instalovaný Mutt a esmtp, ale esmtp nechce odesílat poštu. Když se pokusím něco odeslat, objeví se mi v Muttu zpráva: "open: (null): No such file or directory" a podtím "Error sending message, child exited 78 ()".

Prosím, poraďte mi někdo, jestli víte jak na to. Používám Debian 3.1. Díky.

Petr Handler