Debian: problem s esmtp

Peter Trsko - dogmaT dogmat na gmail.com
Pondělí Říjen 31 12:17:02 CET 2005

On Sun, 30 Oct, 2005, petr.handler na centrum.cz wrote:
> Zdravim,
>
> přesně podle článku http://www.root.cz/clanky/mutt-zaciname-bezbolestne/
> jsem konfiguroval Mutt a esmtp. Ale narazil jsem na problém. Jeho popis
> jsem, ovšem bez řešení, nalezl například zde:

Pouzil si presne toto:

  set sendmail="/usr/local/bin/esmtp -C ~/.esmtp.conf"

alebo ine? A esmtp si instaloval ako? Z balicka ci zo zdrojakov?

> Jde o to, že mám instalovaný Mutt a esmtp, ale esmtp nechce odesílat
> poštu. Když se pokusím něco odeslat, objeví se mi v Muttu zpráva:
> "open: (null): No such file or directory" a podtím "Error sending
> message, child exited 78 ()".

odporucam skusit:

  $ which esmtp

a ak je to rozdielne od "/usr/local/bin/esmtp" tak prisposobit.

--
(dogmaT
        (icq 303140614)