Analyzator logu Apache -- denni statistiky

Michal Čihař michal na cihar.com
Čtvrtek Září 1 10:47:29 CEST 2005

Zdravím

On Wednesday 31 August 2005 17:00, Ondrej Cecak wrote:
> AWStats znam a pouzivam, zel negeneruje takove denni statistiky, jake bych
> si pral. Sice pododobne jako ostatni vypisuje hits/pages/bandwitch, ale me
> by se hodilo, aby vypisoval za jednotlive dny i ostatni veci --
> entry/exit/visited pages, search strings apod.
>
> Tedy AWStats lze pouzit na generovani takovych prehledu, tak ze se mu kazdy
> den presune historie a dokonce je na tenhle "hack" pripraveny, ale podobne
> bych to zvladl i u ostatnich.

Teď jsem se náhodou koukal do ChangeLogu AWStats a vidím tam:

- New: Add option databasebreak to force awstats to use a different database
  history file for eache day or hour instead of month.

Není to to co chceš? :-)

--
	Michal Čihař | http://cihar.com