nahodne tuhnuti serveru

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Září 1 12:58:18 CEST 2005

Dne čtvrtek, 1. září 2005 1:24 Petr Balas <petr-news na balas.cz> napsal(a):

> A to jako proc? Mam onboard Intel sitovky v par pocitacich a zkusenosti
> velice kladne.

Ja ji dokazal vzdycky vytuhnout na nekolika ruznych intelackych boardech tak,
ze neslo ani tlacitko reset (v novych chipsetech ma reset jeste nejakou
navaznou logiku, neni natvrdo), jedine vytahnout ze stavy a zapnout. Dovedu
to udelat na pozadani behem 5 minut, staci pustit krizenym dratem data na
plne pecky. Pri normalnim provozu to tuhne jen obcas.

Nevim jak nejnovejsi desky, ale tak rok a vic zpatky mi toto delaji vsechny.
Tedy vyjma serverovych onboard v rackovych peckach, ty jedou normalne.

--

                        Jaroslav Lukesh