nahodne tuhnuti serveru

damir admin na pcsvet.net
Čtvrtek Září 1 13:02:45 CEST 2005

To se mi nezda jako pravdepodobne. Onboard sitovka s kvalitnim Intel
chipsetem je stejne spolehliva jako v PCI slotu. Onboard sitovka je tez
pripojena na PCI sbernici. Jen se presvedcte, zda s nejakym PCI slotem
nesdili preruseni. To muze delat problemy. Mame velice dobre zkusenosti
jak s onboard intel sitovkami, tak i s horsimi (via-rhine ..)

Damir Spoljaric