script utok

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Září 3 02:37:13 CEST 2005

Jirka Kosina wrote:

> Prosim?
>
> O tom jak funguje reverzni DNS uz jste nekdy slysel?
Ale jo, jen jsem si honem nemohl vzpomenout, nejsem sitar.
Reknu to jinak. Z Widli (ano jsem windozak) muzu pouzit prikaz
ping 1.2.3.4 -a
a ono mi to vetsinou vrati krome ocekavanych udaju i host name (nebo jaxeto
jmenuje). Jenze nekdy pingnu a ono to nevrati nic, jen ciselnou IP.
Takze s tim zakazem rozsahu ... kdyz jsem nastavoval chovani sendmailu
pomoci host.allow/deny tak jsem samozrejme zapsal
smtp: .cz
a tim preze me mohl zaslat mail kdokoliv u koho DNS vratilo ceskou domenu. A
stejne to mam nastavene u ssh. Takze pokud prevod IP na jmeno vrati .cz, tak
to je povolene. O tom puvodne nekdo prede mnou psal. "Nastavte si pouze
ceskou domenu". No a ja na to, ze ne vsichni Cesi pouzivaji .cz, ale ze se
hojne zacina pouzivat .com, pripadne .biz ;-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz