script utok

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Sobota Září 3 04:21:07 CEST 2005

On Sat, 3 Sep 2005, Petr Vileta wrote:

> Ale jo, jen jsem si honem nemohl vzpomenout, nejsem sitar.

No, podle toho, co sem pisete, byste mozna mohl mene psat a vice cist ...

[...]
> a tim preze me mohl zaslat mail kdokoliv u koho DNS vratilo ceskou
> domenu. A stejne to mam nastavene u ssh. Takze pokud prevod IP na jmeno
> vrati .cz, tak to je povolene. O tom puvodne nekdo prede mnou psal.
> "Nastavte si pouze ceskou domenu". No a ja na to, ze ne vsichni Cesi
> pouzivaji .cz, ale ze se hojne zacina pouzivat .com, pripadne .biz ;-)

* co kdyz nema klient nastaveny reverz vubec? to je bohuzel pomerne casty
jev

* co kdyz ma naopak tech reverzu vice a treba jeden v .com a jiny v .cz?

* je vam jasne, ze obsah toho reverzniho zaznamu si urcuje spravce
prislusne reverzni zony, tj. pokud bude chtit, tak tuto ochranu hrave
obejde?

* jaky ma vlastne smysl povolovat jen adresy s reverzem *.cz?

-- Honza Houstek