script utok

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Září 3 14:29:29 CEST 2005

Jan Houstek wrote:

> No, podle toho, co sem pisete, byste mozna mohl mene psat a vice cist

Uznavam, ale nekdy treba i znam reseni, je se mi nedostava spravneho
nazvoslovi ;-)

> * co kdyz nema klient nastaveny reverz vubec? to je bohuzel pomerne
> casty jev
>
> * co kdyz ma naopak tech reverzu vice a treba jeden v .com a jiny v
> .cz?
>
> * je vam jasne, ze obsah toho reverzniho zaznamu si urcuje spravce
> prislusne reverzni zony, tj. pokud bude chtit, tak tuto ochranu hrave
> obejde?
>
> * jaky ma vlastne smysl povolovat jen adresy s reverzem *.cz?

Nejsme vepři (ve při) :-) Slo o to, jak omezit pocet moznych uzivatelu,
kteri se chteji pripojit pomoci ssh. Nekdo navrhoval omezit to na ".cz" a ja
tvrdil, ze to jednak neni vubec presne a za druhe i opravneni uzivatele z CZ
se muzou hlasit z genericke domeny, tedy ze omezovani na .cz v pripade ssh
nedava moc smysl.
Ted me napadl jeste jeden zajimavy zpusob. Jdu to programovat a az to budu
mit hotove, dam o tom zpravu. Jen prozradim, ze se pristup bude povolovat
pomoci mobilu.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz