Jakou_100_a_1000_Mbit_sitovku_do_routeru

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pondělí Září 5 12:03:27 CEST 2005

Ctirad Fertr wrote:

>To ale mluví o starejch desítkovejch, ne ?

Jo kdysi to rikal o starejch desitkovejch, ale ted dela 100Mb/s FSO, a
kdyz jsme to nedavno testovali tak mi to opakoval, at si nekupuju "zadny
sracky". :-) Urcite mluvil o stovkovejch. Jde o to, ze FSO je typicky na
strese a router nekde v dome a kabelaz muze byt docela dlouha. Takze
Intel sitovka a stinenej Belden "is the best".

Libor