Jakou_100_a_1000_Mbit_sitovku_do_routeru

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Pondělí Září 5 14:51:33 CEST 2005

Dne pondělí 05 září 2005 10:03 Libor Chocholaty napsal(a):

> Jo kdysi to rikal o starejch desitkovejch, ale ted dela 100Mb/s FSO, a
> kdyz jsme to nedavno testovali tak mi to opakoval, at si nekupuju "zadny
> sracky". :-) Urcite mluvil o stovkovejch.

To se mi nezdá z toho důvodu, že zatímco u 10Mbit FSO se používá v celé
přenosové trase přímo ta modulace, co leze s TP (nebo AUI) síťovky (a tudíž
kvalita přenosové trasy stojí a padá s kvalitou použité síťovky), u 100Mbit
FSO se to takhle udělat nedá a v interface se to musí převést na jiný druh
modulace, který je možné přenášet po optice. Tudíž tady na kvalitě síťovky z
hlediska takovéhoto FSO v podstatě skoro nezáleží.

Ctirad