uzivatele a prava

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Září 5 13:49:29 CEST 2005

Martin Pokorny wrote:
> Tak to teda hrube nesouhlasim! Cas vytvoreni je uplne k nicemu,
> protoze je vztazen k danemu adresari. Zkuste soubor z adresare A
> okopirovat do
> jineho adresare B a dostane jiny datum vytvoreni. Kdyz ho pak
> prekopirujete zpet do A, tak mu zustane puvodni datum vytvoreni jen v
> pripade, ze:
> 1) v nem v adresari B nedoslo ke zmene
> 2) v adresai A se nevyskytl jiny soubor stejneho jmena.

Kdyz budu mit soubor v adresari A, tak mam jeden soubor. Kdyz ho okopiruji
do adresare B, tak mam dva soubory, tudiz ten novy dostane novy datum
vzniku. To je celkem logicke.
Ovsem pokud soubor presouvam (mv), tak se datum nezmeni a ja kdyz na to po
pulroce kouknu tak vim, kdy ten soubor vzniknul.
> Pak muzete mit soubor s datem vytvoreni novejsim, nez je datum
> posledniho zapisu nebo otevreni. To je naprosto nelogicke a proto
> datum vytvoreni povazuji za naprosto nepodstatny a nespolehlivy udaj.
> M.
Ale nemuzete. Pokud se (ve widlich) soubor kopiruje, tak se puvodni soubor
smaze (odstrani) a vytvori se novy soubor, ktery samozrejme do zacatku
dostane datumy vsechny 3 stejne a to aktualni datum/cas v okamziku dokonceni
kopirovani.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz