uzivatele a prava

Martin Pokorny konf na cronax.com
Úterý Září 6 07:38:08 CEST 2005

Petr Vileta napsal(a):
> Martin Pokorny wrote:
>

> Kdyz budu mit soubor v adresari A, tak mam jeden soubor. Kdyz ho
> okopiruji do adresare B, tak mam dva soubory, tudiz ten novy dostane
> novy datum vzniku. To je celkem logicke.

Mne pripada logicke, ze kdyz delam kopii, tak delam kopii - vcetne casu,
priznaku, prav a pod.

 > Me zajima datum "vytvoreni" souboru, jinak receno ten datum, ktery se
 > nejmene meni. Dale mi vice vyhovuje, kdyz se pri kopirovani souboru
 > "zkopiruje" i tento datum. Pak (alespon ja) mam vetsi prehled, ze jsem
 > napriklad novejsi soubor nahradil souborem starsim.

Vzdyt si odporujete.
- Jednou oznacujete datum vytvoreni za datum, ktere se  nejmene meni a
demonstrujete to na prikladu s cp. Ale v dalsim prispevku sam pisete, ze
  je logicke, ze se cp datum vytvoreni udela nove - t.j. rozhodne neni
nejmene se menici.

- kdyz nahrazujete novejsi soubor starsim, vzdy delate move, ktery vam
zachova datum vytvoreni? Movem prece neudelate ani zalohu... A po obnove
zalohy movem zase uz nemate zalohu. Trochu neprakticke.

Logika prace systemu s datem vzniku je mi jasna uz dlouho, ale nenasel
jsem nikdy jeji prakticke vyuziti. A to co pisete, inspirativni neni
(nic ve zlem ;-) )

M.