Videokarta - vaše zkušenosti

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Pondělí Září 5 18:39:49 CEST 2005

Dne pondělí 05 září 2005 13:49 Miroslav BENES napsal(a):
> Přeji krásný den !

Nápodobně,

> Místní prodejce má na skladě 2 modely od různých výrobců. které jsou si
> podobné jako vejce vejci (až na lepší DO u jednoo z nich). Na obou je
> stejný čip (asi - nemám s sebou poznámky) BT378, takže předpokládám
> podobné vlastnosti.

BT8x8 je prehistorie. Nebrat.
Kupte si něco s čipsetem SAA713x (Třeba genius wonder pro IV), třeba rovnou i
takovou, co umí analog i DVB-T.

> Co dalšího významně ovlivní vlastnosti karty ?
> Na  citlivosti tuneru celkem nezáleží - poběží to z kabelovky.

Ale záleží na selektivitě a impedančním přizpůsobení. A koneckonců na
citlivosti taky, protože s tou kvalitou signálu na kabelovkách to není v
mnoha případech žádná sláva. Snad všichni známí s kabelovkou a společnou
anténou co znám mají mnohem horší signál než co chytim já na "matraci".

> BTW jaké jsou vůbec možnosti nahrávání z videokarty ? Je např. možné
> spustit nahrávání podle VPS ?

VPS podporováno je, ale jestli se s ním dá automaticky spustit nahrávání, to
netuším.

> Je u zmíněného čipu (nebo jiného
> rozšířeného) možné nahrávat duální zvuk ?

Pokud karta umí příslušnou stereo normu (pozor! to, že je na ní napsáno
stereo, ještě neznamená, že umí české stereo!) , tak ano.  Každopádně to není
záležitost čipu, ale tuneru.

Ctirad