SSH session se rozpadne, přitom linka je průchozí a spojení se neobnoví

Martin Kamín martin.kamin na quick.cz
Pondělí Září 5 17:10:20 CEST 2005

Dobrý den,

používáme CDMA připojení a přes něj vytváříme ssh komprimovanou session na
server. Zkrze tento tunel používáme VNC (mapujeme port 5901 na 5902 na
localhostu).

CDMA je poslední dobou strašně chybová, cca 3-7 procent ztracených paketů,
proto se nám stává, že ssh tunel se nám rozpadne a shell spuštěný příkazem:

xterm -e "ssh -C -X -l username -L 5902:localhost:5901  X.X.X.X"

přestane reagovat, přitom spojení (pingem) funguje. Myslím si, že řešením by
mohlo být nastavení nějakého parametru pro ssh, který by zajistil, že se to
spojení nerozpadne.

Odkážete mě někdo na zdroj nebo co mám přesně hledat a chtít po Googlovi?
Děkuji
Martin Kamín