Jakou_100_a_1000_Mbit_sitovku_do_routeru

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pondělí Září 5 18:05:28 CEST 2005

Takze jeste jedna odbornejsi odpoved...
Libor

On Mon, 5 Sep 2005, Libor Chocholaty wrote:

> [...]

Utlum uvadi vyrobce u sveho kabelu. Stineny kabel ma mnohem (nekolik radu)
mensi preslechy mezi jednotlivymi kabely (ne zilami v kabelu) nez
nestineny, mnohem mensi vyzarovani. Rozdil vutlumu nestineny/stineny muze
byt 1-2 dB, odstup SNR (ktery je dulezity) bude mnohem vetsi, v pripade
dlouhych kabelu a nedostatecne citlivosti prijimace se muze zdat lepsi
kabel s mensim utlumem nez preslechem. Napr. ale gigabitovy ethernet ma
vysilani/prijem po vsech ctyrech parech (pouziva odfiltrovani prijmu od
vysilani DSPckem)  a pouziva petistavovou modulaci na jednom paru. Staci
mizerny kabel, karta ktera nema uplne dobre vyresenou filtraci (DSP) a uz
to ma snizenou propustnost, vhybovost a[pod.

Pouziva to zrejme zvysene vstupni napeti coz bude mimo normu (pro maximum
1V peak-peak na vstupu) ale prijimac to zkousne , a jine sitovky nejspis
taky. Jeste muze pouzivat prekompenzaci - zvysenou strmost nabeznych hran
aby to na konci kabelu vypadalo lip. Zrejme to delaji proto, aby taky
dokazali vytahnout z toho mizernyho kabelu delsi vzdalenosti a pokryli tak
cast trhu ktera tohle vyzaduje, ale neumeji to zkombinovat/sloucit s
beznym ethernetem, on prijimac ktery ma lepsi riozpoznavani stavu je
slozitejsi navrhnout odladfit a bere vic kremiku nez sracky co bezi do 30
metru (tam se jeste neprojevi napr. rozdilny utlum a zpodeni tri hlavnich
frekvencnich slozek 100mbit ethernetu = 30,20 a 10 MHz,

No mne zajima spis funkcnost - proto bych radsi sel do toho INtel carrier
class ethernetu...

l.

Daląí informace o konferenci Linux