SSH session se rozpadne, přitom linka je průchozí a spojení se neobnoví

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Pondělí Září 5 21:12:08 CEST 2005

Martin Kamín napsal(a):
> Dobrý den,
>
> používáme CDMA připojení a přes něj vytváříme ssh komprimovanou session na
> server. Zkrze tento tunel používáme VNC (mapujeme port 5901 na 5902 na
> localhostu).
>
> CDMA je poslední dobou strašně chybová, cca 3-7 procent ztracených paketů,
> proto se nám stává, že ssh tunel se nám rozpadne a shell spuštěný příkazem:
>
> xterm -e "ssh -C -X -l username -L 5902:localhost:5901  X.X.X.X"
>
> přestane reagovat, přitom spojení (pingem) funguje. Myslím si, že řešením by
> [...]

Nikdy jsem ho nenasel, IMHO je to potiz TCP.
Pokud chcete pouzivat SSH, mohlo by Vam pomoci autossh. Hlida si, jestli
 se SSH nerozpadlo/nezatuhlo a pokud se tak stane, tunel restartuje.

Pokud by Vam to padalo moc casto, asi by slo leda pouzit nejake
tunelovani, ktere pocita s linkou zahazujici pakety --- resilo se to tu
tak pred dvema mesici. Da se pouzit ICMP tunel, nebo, jestli najdete
UDP tunel, ktery ale dela retransmise ztracenych paketu.

Vaclav Stepan