SSH session se rozpadne, přitom linka je průchozí a spojení se neobnoví

Martin Kamín martin.kamin na quick.cz
Úterý Září 13 12:09:16 CEST 2005

Dne po 5. září 2005 21:12 Vaclav Stepan napsal(a):

> Nikdy jsem ho nenasel, IMHO je to potiz TCP.
> Pokud chcete pouzivat SSH, mohlo by Vam pomoci autossh. Hlida si, jestli
>  se SSH nerozpadlo/nezatuhlo a pokud se tak stane, tunel restartuje.
>
> Pokud by Vam to padalo moc casto, asi by slo leda pouzit nejake
> tunelovani, ktere pocita s linkou zahazujici pakety --- resilo se to tu
> tak pred dvema mesici. Da se pouzit ICMP tunel, nebo, jestli najdete
> UDP tunel, ktery ale dela retransmise ztracenych paketu.
>
> Vaclav Stepan

Ano, toto je podle mně odpověď na mou otázku, děkuji za ni.
Pokusím se v té věci postoupit dále.

Anténu jsem dal na střechu a ztrátovost je pod 3 procenta. Už to funguje lépe,
ale ještě by se to mohlo vylepšit :) jako všechno.

Moje zkušenost je ta, že kombinace ssh tunelu a VNC je problém pokud je
ztrátovost paketů nad 5 procent (nezáleží na zpoždění, které má GPRS cca 800
ms a CDMA u mně 200-400 ms). Spojení se prostě neudrží.

Martin Kamín