uzivatele a prava

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Září 6 14:39:10 CEST 2005

Petr Stehlik wrote:

> to jsem rad, ze uz widle nepouzivam - system, ktery smaze puvodni
> soubor pri kopirovani je pekna smrt!

Ale ono to je samozrejme trochu jinak, ja to zjednodusil. Ve skutecnosti se
vytvori nejprve novy soubor s docasnym jmenem, kdyz se to povede (napriklad
je dost mista na disku), tak se novy soubor prejmenuje na puvodni jmeno,
cimz se stary vlastne smaze.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz