uzivatele a prava

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Září 6 14:44:48 CEST 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:
> Zrejme ste mysleli vo windows exploreri, vsak? Inac zalezi hlavne od
> toho, kto a ako tu kopiu vytvara. ak niekto vytvori kopiu tak, ze
> otvori stary subor pre zapis s tym, ze ho oreze na nulu, cas
> vytvorenia ostane stary.
Ano, to mi vyhovuje ;-) Soubor, ktery jsem vytvoril rekneme v 10:00 nekdo v
10:30 modifikoval a zmensil ho na nulu. Jenze ja porad vim, ze to je soubor
z 10:00.
Jeste jinak. V lednu umistim na linuxovy server soubor pokus.pl, v unoru
tento soubor primo na serveru nejak upravim a v srpnu se tam nahodou podivam
koukam, ze tam vidim soubor s unorovym datumem. Tak se kouknu na moje
vyvojarske PC (s widlemi) a tam ten soubor ma datum z ledna a samozrejme
jinou velikost (protoze konce radek Lin/Win). Takze ted jsem totalne
zmateny, co to na tom serveru vlastne je za soubor ;-) No nic, necham toho.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz