linux a oracle client

Jan Povolny povolny na utrv.ujep.cz
Středa Září 7 08:43:25 CEST 2005

Dobry den,

mam linuxovy server (Fedora), na kterem bezi testovaci web server s mysql
databazi, na jinem serveru bezi oracle, potreboval bych pomoci php
pristupovat z toho linuxu do databaze oracle. Precetl jsem nejake helpy a
pochopil, ze na linux serveru musi bezet oracle client a php musi mit
podporu pro oracle. Pote mohu v php psat primo dotazy do oracle, spojeni
patrne zaridi instalovany klient.

Potud je  mi to snad jasne (snad...), nicmene mam problem s instalaci oracle
clienta na Fedore. Co se mi podarilo stahnout z oracle, to potrebuje pro
svuj beh specificke enterprise distribuce. Existuje nejaka jina moznost?
Diky za kazdou zkusenost, nebo odkaz na nejaky how to.

Zdravim
Jan Povolny