linux a oracle client

Jan Klugl jkluglNOSPAM na pikebo.cz
Středa Září 7 09:19:50 CEST 2005

Jan Povolny wrote:
> Dobry den,
>
> mam linuxovy server (Fedora), na kterem bezi testovaci web server s mysql
> databazi, na jinem serveru bezi oracle, potreboval bych pomoci php
> pristupovat z toho linuxu do databaze oracle. Precetl jsem nejake helpy a
> pochopil, ze na linux serveru musi bezet oracle client a php musi mit
> podporu pro oracle. Pote mohu v php psat primo dotazy do oracle, spojeni
> patrne zaridi instalovany klient.
>
> Potud je  mi to snad jasne (snad...), nicmene mam problem s instalaci oracle
> clienta na Fedore. Co se mi podarilo stahnout z oracle, to potrebuje pro
> [...]

Mozna kdybys byl specifictejsi v popisu verzi OS a Oracle...
ja mam na RH9 Oracle 9i, obvykle staci tuto kontrolu obejit vytvorenim
kontrolovaneho souboru s informaci o verzi OS... napr v mem pripade
cat /etc/UnitedLinux-release:
UnitedLinux-1.0

Cili jina moznost je, obvykle staci googlit a googlit.