cron a fetchmail

bambas bambas na swissinfo.org
Středa Září 7 15:36:12 CEST 2005

crontab jsem opravil, cron mi vesele spousti fetchmail v prislusnych
intervalech. Nicmene stale me fetchmail otravuje vypisem do konzole.v
crontab mam toto: 0,10,20,30,40,50 * * * * /usr/bin/fetchmail -f
/home/bambas/.fetchmailrc -a -s >> /dev/null
takze se mi zda, ze fetchmail parametr --silent (-s) - viz man fetchmail
jaksi ignoruje. a ignoruje i to, ze ho posilam do /dev/null.
to uz by nemel vypisovat vubec nic. jak je tedy mozne, ze me porad
otravuje vypisem? uz jsem z toho nestastnej, delam to uz druhej
den....jsem fakt zoufalej,neni moc prijemne, kdyz pisi neco ve vimu a ted
se mi presto vypisi casti zprav, ktere fetchmail stahuje.