cron a fetchmail

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Čtvrtek Září 8 11:23:34 CEST 2005

bambas wrote:
> crontab jsem opravil, cron mi vesele spousti fetchmail v prislusnych
> intervalech. Nicmene stale me fetchmail otravuje vypisem do konzole.v
> crontab mam toto: 0,10,20,30,40,50 * * * * /usr/bin/fetchmail -f
> /home/bambas/.fetchmailrc -a -s >> /dev/null

Takhle?

0,10,20,30,40,50 * * * * /usr/bin/fetchmail -f /home/bambas/.fetchmailrc
-a -s > /dev/null 2>&1

> takze se mi zda, ze fetchmail parametr --silent (-s) - viz man fetchmail
> jaksi ignoruje. a ignoruje i to, ze ho posilam do /dev/null.
> to uz by nemel vypisovat vubec nic. jak je tedy mozne, ze me porad
> otravuje vypisem?

fetchmail nepoužívám, ale:

        -s | --silent
               Silent mode.  Suppresses all  progress/status  mes-­
               sages  that  are normally echoed to standard output
               during a fetch (but does not suppress actual  error
               messages).  The --verbose option overrides this.

Takže bez -s byste těch výpisů dostal ještě víc. Do /dev/null posíláte
výstup, potřebujete tam poslat ještě chybové hlášky (viz výše).

Hanka