cron a fetchmail

Čtvrtek Září 8 12:29:18 CEST 2005

bambas <bambas na swissinfo.org> wrote:
> cron mi do schranky zasila nasledujici zpravu:
> /bin/sh: -c: line 0: syntax error near unexpected token 'newline'
> /bin/sh: -c: line 0: '/usr/bin/fetchmail -f /home/bambas/.fetchmailrc -a
> -s >> /var/log/fetchmail 2>&'
>
> v /var/spool/cron/crontab/bambas mam toto:
> 0,10,20,40 * * * * /usr/bin/fetchmail - f /home/bambas/.fetchmailrc -a -s

">> /dev/null"? potrebujete appendovat na /dev/null? staci jedno '>' :)
"2>&d" na konci je chyba, zrejme ma byt "2>&1" co znamena spojit stderr
(presnejsie, filedescriptor 2 co je vacsinou stderr) so stdouyom
(filedescriptorom 1).

> cely smysl toho je, ze chci po nejake dobe stahnout postu a nechci, aby mi
> do konzole vypisoval status ,to znamena, ktere zpravy stahuje. proto >>
> /dev/null. nebo nenapada vas nejake jine reseni?

ked je to v crontabe, nebude sa to vypisovat do konzoly - cron si odchyti
a mailne vam vystup, ak nejaky bude. presmerovavat stderr neodporucam,
pretoze v pripade chyby sa o nej nedozviete. dufam ze fetchmail ma option
ktory ho prinuti drzat hubu pokial sa nieco zle nedeje.

inac aky zmysel ma fetchmail z crontabu? nebude lepsie pristupovat k poste
na druhej strane priamo z MTA? Alebo spustit fetchmail pri nabehu sietoveho
spojenia a killnut ho pri zhodeni?

Atheism is a non-prophet organization.