cron a fetchmail

Ing. Karel Babka dekls na volny.cz
Úterý Září 13 21:58:26 CEST 2005

Matus UHLAR - fantomas napsal(a):

>inac aky zmysel ma fetchmail z crontabu? nebude lepsie pristupovat k poste
>na druhej strane priamo z MTA?

Myslíte TURN command protokolu SMTP? To by asi náhrada za fetchmail z
crontabu nebylo to pravé. Nebo jste měl namysli něco jiného?

>Alebo spustit fetchmail pri nabehu sietoveho
>spojenia a killnut ho pri zhodeni?

Takhle to řeším já. Síťové spojení nabíhá při startu a trvá do
(případného) restartu (nejde o dial-up), fetchmail běží jako démon. Jde
o síť bez domény.

--
Ing. Karel Babka                +420 377 430 586
fa Dekl&syn                     +420 606 268 746