Zjisteni IP adresy k MAC

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Čtvrtek Září 8 23:37:03 CEST 2005

	Pisu si tady soft na hledani novych stroju na siti (ArpWatch je
pasivni, ja bych chtel aktivne).
	Kdyz potrebuju k IP adrese jeji MAC, tak se podivam do APR a mam vse.
	Jenze ja TO potrebuju opacne. Znam MAC a potrebuju zjistit, jakou ma IP
(tech MAC mam cca 200).
	Myslel jsem si, ze od toho bude RARP, ale zjistil jsem, ze rozhodne
nikolivek (a nebo TO blbe chapu :-).
	Ping na MAC udelat neumim :-) a poustet ping + arp na vsecky IP (z B
rozsahu :-) se mi zda tezce neefektivni (navic bez zaruky, ze je ping na
cili povolen).
	Strejda GOOGLE taky neporadil (asi se ho neumim zeptat :-), v archivu
konference taky nic kloudneho.
	Uz se zacinam smirovat s tim, ze zacnu zkoumat RFC a LowLevel protokoly
a napisu si NECO, co dokaze poslat nejaky spec. echo paket na MAC, aby
se mi vratil s akt.IP.
	Nez ale zacnu, chci se zeptat, zda nekdo nevite o necem hotovem, nebo
kudy na TO ?

	Diky za kazdou reakci
		Ales