vytvareni RAID na jiz nainstalovanem systemu

Peter Surda surda na shurdix.com
Sobota Září 10 00:10:00 CEST 2005

On Fri, 09 Sep 2005 23:40:24 +0200 Roztomily Jan <spam na spam.cz> wrote:

>Dobry den,
o polnoci dobry den :-)

>chtel bych zaRAIDovat jiz nainstalovany system.
ok

>Postupoval jsem takto:
[cut]

>pak zkopiroval data z HOME a BOOT pomoci taru:
inac netreba tar, staci cp -a

[znova cut]
>pokud pripojim puvodni disk opravim fstab na mdXY i u puvodniho disku
>system klidne nabootuje a spravne pripoji vsechny /dev/mdXY ale ja chci
>odpojit puvodni disk a nabootovat a to se mi nejak nedari. Co delam spatne?
Vyzera to skoro perfektne, podla mna je problem v initrd (musis vytvorit novy,
vid mkinitrd). To by aj vysvetlovalo, preco nechce z neho bootovat, ale ked boot
zacnes z neraidu tak to klapne, lebo potom uz ma pristup k /lib/modules a ztade
to nahra automaticky cez modprobe.

>Za nakopnuti budu vdecny ted jiz docela ospaly Honza.
Podla mna je to ten initrd, ked to stale nepojde skus mu manualne pridat modul
"raid1".

S pozdravom,
Peter

--