vytvareni RAID na jiz nainstalovanem systemu

Roztomily Jan spam na spam.cz
Sobota Září 10 01:36:37 CEST 2005

Peter Surda napsal(a):

> o polnoci dobry den :-)

> ok

> [cut]

> inac netreba tar, staci cp -a
>
> [znova cut]

> Vyzera to skoro perfektne, podla mna je problem v initrd (musis vytvorit novy,
> vid mkinitrd). To by aj vysvetlovalo, preco nechce z neho bootovat, ale ked boot
> zacnes z neraidu tak to klapne, lebo potom uz ma pristup k /lib/modules a ztade
> to nahra automaticky cez modprobe.

> Podla mna je to ten initrd, ked to stale nepojde skus mu manualne pridat modul
> "raid1".

> [...]

DEKUJI :o) ...
mkinitrd --preload raid1 /boot/initrd-2.6.9.11.EL.img 2.6.9.11.EL
pomohlo velmi :o)  .... hura zlikvidovat data prvniho disku a pridat
prvni disk do pole ale to uz pujde samo :o)

Dobrou noc :o)