e2label nastavi label ale fstab ignoruje

Roztomily Jan spam na spam.cz
Sobota Září 10 02:01:24 CEST 2005

Karel Zak napsal(a):

>  Overoval jste, ze tam ten label opravdu je? (I kdyz pokud ho najde
> kernel tak by mel byt).

To jsem overoval a bylo to tam, teda prikaz e2label /dev/hda1 mi
jednoduse vratil /boot tak jako drive.

> Pokud mate v systemu utilitu "blkid" vyzkousejte co vam rekne o tech
> devices (pro jistotu jeste pred tim: rm -f /etc/blkid.tab).

>  cat /proc/mounts   ?

tak jsem to vyzkousel s novym initrd ktere jsem potreboval kuli raidu a
uz to funguje :o)  ... dekuji

>  Pokud je mi znamo tak jen takto.

dekuji

>  To je kernel a tomu se asi zrovna dostava ve vasem systemu vice umu nez
> prikazu mount :-)

no uz zacinam pomalu chapat co se to s tim pocitacem po startu deje :o)

>  Hmm.. tedy RHEL4-U1. Tam by to chodit melo.
>
> 	Karel

Dobrou noc Honza