Boot splash

Jan Krajdl j.krajdl na gmail.com
Neděle Září 11 00:37:45 CEST 2005

zdravim konferu.
Mám Gentoo, a chtěl jsem si nandat bootsplash obrazovka (nemusíte mi psát že
je to hovadina...). Ale, stáhnul jsem si téma Aqua z kde-look.org, emergnul
jsem balíček bootsplash. V readme stálo, že bootsplash native distra se má
napsat: /sbin/splash -s -f /cesta_ke_configu >> /boot/initrd.splash. To jsem
vyplnil, vše OK, ale zahlásilo to v configu, že syntaxe (na konci v configu)
LOGO_CONSOLE=vt je neplatná. Zakomentoval jsem to tedy, pustil znovu a příkaz
jakoby proběhl úspěšně, dokonce i v souboru /boot/initrd.splash se objevili
nějaké paznaky, zřejmě ten obrázek. Rebootnul jsem, a logo nikde :( Neví
někdo, jak tam to logo dostat?

Předem díky.
--
/ Kde nic neni, ani antivir nebere --> Linux \