Boot splash

Peter Surda surda na shurdix.com
Neděle Září 11 01:46:07 CEST 2005

On Sat, 10 Sep 2005 22:37:45 +0000 Jan Krajdl <j.krajdl na gmail.com> wrote:

>zdravim konferu.
cau

>Zakomentoval jsem to tedy, pustil znovu a příkaz
>jakoby proběhl úspěšně, dokonce i v souboru /boot/initrd.splash se objevili
>nějaké paznaky, zřejmě ten obrázek.
a je v tom initrd.flash aj skutocny initrd? bootplash sa totiz pridava, nie
vytvara (preto aj v tom manuali je >> a nie >).

>Rebootnul jsem, a logo nikde :( Neví někdo, jak tam to logo dostat?
Este treba kernelu dat nejaku opsn, myslim ze splash=silent a musis pochopitelne
nastavit graficky mod (vga=nejake_cislo).

Aj ja som sa s tym dost dlho babral kym to zacalo fungovat ;-).

S pozdravom,
Peter

--
http://www.shurdix.org - Linux distribution for routers and firewalls