vytvareni RAID na jiz nainstalovanem systemu

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Září 12 11:12:40 CEST 2005

On Sat, 10 Sep 2005 01:36:37 +0200, Roztomily Jan <spam na spam.cz> wrote:

>  DEKUJI :o) ...
>  mkinitrd --preload raid1 /boot/initrd-2.6.9.11.EL.img 2.6.9.11.EL
>  pomohlo velmi :o)  .... hura zlikvidovat data prvniho disku a pridat
>  prvni disk do pole ale to uz pujde samo :o)

	No ja jsem si s tim nedavno hral (na FC2) taky a tady toto
nepomohlo. Protoze raid modul se natahne az po startu jadra, tak nefunguje
autodetekce. Takze je potreba rucne namountnout ten novy initrd a jeste tam
kousek opravit ten linuxrc script tak, aby se natahly ty raid disky rucne.
Zajimave je, ze pokud se udela mkinitrd uz z nabootovaneho stroje, tak si to
ta Fedora da do toho linuxrc sama. No nevim, jestli by nebylo jednodussi ty
raidy zakompilovat primo do jadra, ale asi je nejaky tajny duvod, proc to
tam inzenyri z RedHatu nemaji... :/

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860