Synchronizace souboru na vice strojich

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Září 14 10:52:46 CEST 2005

Dd,

On Wed, Sep 14, 2005 at 09:58:12AM +0200, Zdenek Mazanec wrote:

> ... pokud zaridite, aby nove soubory chodily vyhradne na jeden ze stroju
> toho clusteru (a mazaly se tamtez). V opacnem pripade se obavam, ze rsync
> moc nepomuze, pokud se nepodpori nejakou externi logikou.

no prave, to jsem zapomnel uvest... V podstate se mi muze stat,
ze se mi zmeni soubory/adresare na libovolnem pocitaci clusteru.
V tomto pripade bych uvazoval o rucnim reseni, kdy by se to cele
opravdu delalo do jednoho adresare a odtud rozkopirovavalo na
jednotlive masiny pomoci toho rsync-u (napriklad).

> Nevim, v jakem stavu jsou sitove filesystemy co se realne pouzitelnosti
> tyce, pred casem jsem se zajimal o neco, co se tusim jmenovalo/jmenuje asf2
> nebo coda, spis coda. Bylo to odolne vuci vypadku min. jednoho nodu, ale v
> te dobe se mi nezdalo, ze by to bylo zrale k realnemu nasazeni, mozna ze
> dnes uz by slo.

Me by prave zajimaly realne zkusenosti...

> --
> Zdeněk Mazanec, Contactel s.r.o.
> http://mandrivauser.cz
> Gold MandrivaClub Member