Synchronizace souboru na vice strojich

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Září 14 11:07:46 CEST 2005

> Me by prave zajimaly realne zkusenosti...

Prave jsem docela s prekvapenim zjistil, ze coda klient i server jsou uz v
nejedne mainstreamove distribuci obsazeny. Z toho bych soudil, ze uz se to
da v realnem zivote nasadit, byt vlastni zkusenost mi zatim chybi. Ale
zkusim si to jen co najdu chvilku casu.

--
Zdeněk Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrivauser.cz