Sitovy disk (Western Digital NetCenter)

Martin Lipinsky martin na lipinsky.cz
Středa Září 14 11:54:04 CEST 2005

Vazeni

Uz delsi dobu uvazuji jak doma vyresit skladovani dat. Zatim mam v jedne
masine velky disk a pres NFS / Sambu to sdilim druhe masine + notebooku,
ale pocitac zvlast P4 zere zbytecne mnoho proudu, je pruda ho pokazde kdyz
potrebuju data zapinat, atd.

Do oka mi padlo (zda se genialni) reseni od WD,viz:

http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=32282

Podle vyrobce se to tvari jako CIFS server (to by mel linux zvladat bez
mrknuti oka, i kdyz bych dal prednost NFS), nastavovaci je pres web (taky
v pohode) a spotrebu proudu by to melo mit nikdenic, takze by to mohlo
bezet porad. Nasel jsem nejake testy, ale vsechno se tykalo windows
klientu. Nemel to nahodou nekdo z Vas v ruce a nemohl by poreferovat sve
zkusenosti s provozem proti linuxu ? Pripadne i konkurencniho reseni od
Maxtoru (ale to mi prijde nechutne drazsi):

http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=32022

Predem dekuji za pripadne zkusenosti, jsou nad zlato.

S pozdravem

Motto: Jak to vis ze je carodejnice ? Protoze tak vypada !
icq# 38378150