Sitovy disk (Western Digital NetCenter)

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Středa Září 14 15:05:35 CEST 2005

Martin Lipinsky wrote:
> Vazeni
>
> Uz delsi dobu uvazuji jak doma vyresit skladovani dat. Zatim mam v jedne
> masine velky disk a pres NFS / Sambu to sdilim druhe masine + notebooku,
> ale pocitac zvlast P4 zere zbytecne mnoho proudu, je pruda ho pokazde kdyz
> potrebuju data zapinat, atd.
>
> Do oka mi padlo (zda se genialni) reseni od WD,viz:

Zdravim.

No - tohle reseni je jiste technologicky zajimave, ale pouzil bych ho
jenom, kdyz bych vedel, ze tech 160 GB nevypotrebuji v dohledne dobe. A
na *domacim* ulozisti bych to nerekl ani za nic. To je par filmu, par
pisnicek a uz se budete ohlizet po dalsim.
Takze pokud bych si to delal pro sebe, tak bych od toho vyzadoval
skalovatelnost.
Koupil bych nejakou pomalou desku s CPU jako napr.
http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=53369&CatId=18843132
K tomu idelne maly zdroj:
http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=47892&CatId=18843660
A mate reseni, do ktereho vidite. Ktere muzete rozsirovat.

Mirek Suchy